Beszámoló - 2009.04.03. - Hetedik nap - Miami - Ismerjük meg Miami Downtown-t

Írva: 2009.04.03 ~ 14:45 (Miami idő: 04.02 ~ 08:45)
- feltöltve a blogra: Miami idő: 2009.04.02., 11:15
- írta: BRaMo

Megérkeztünk a szállodába. A taxi $30 volt és elég párás az idő. Elvileg tegnap Palm Beachen durva vihar volt, itt Miami Downtownban látszódik is az utcán, hogy volt valami happening. A szállás (DoubleTree Grand Hotel Biscayne Bay) nem egy Millenium, a kilátás nem annyira jó, épp hogy látjuk az öblöt. A szálloda elég vicces mert egyébként egy luxus lakópark (The Grand) és ebben van a szálloda maga, a 9. emeletig. Mi a 6-on vagyunk és reggel nagyon dolgoznak itt a környéken, így f8-kor már aludni sem lehetett. Este kimentünk a környékre, hát nem éreztem biztonságban magam, az ember ott fekszik le aludni ahol akar, feketéknek nyomuk sincs, őket a latin amcsik váltják. Van egy shopping center mellettünk és egy Burger King is, de nincs net, így a  szálloda netje marad, $10-ért 24 órára.
Nem New York. Most 9 tájékán elmegyünk felfedezni a nappali életet, általában reggel 10-kor indul az élet.

Írva: 2009.04.03 ~ 17:45 (Miami idő: 04.03 ~ 11:45)
- feltöltve a blogra: Miami idő: 2009.04.02., 11:19
- írta: BRaMo, slates

"Végre" netközelben. Elkezdtük felfedezni a várost, jelenleg a Hooters étteremben ülünk (dögös csajok picsanaciban szolgálják fel az amcsi kajákat :)). A Hooters erősen átcseng a Hookers-re  ("kurvák" vajon miért...? ;)) amúgy magyarul "huhogók"-at (bagoly a jele).Ahogy elnézem szétesett a blog design-ja, de olvasni így is tudtok, így ezzel nem foglalkozunk.
Fülledt a levegő, meleg van, fúj a szél. Igazi tengerparti nyaralás feeling. Kint meleg, de az üzletekben/éttermekben rettentő hideg. Az utcák szépek, sok felhőkarcoló és ingyenes nyeregvasút. Lassan kéne vennünk buszbérletet, hogy Miami Beachre is kijussunk azért.

Én (slates) személy szerint nem így képzltem azért el ezt a Miamit, de majd beindul a város. Szerintem a turizmus Miami Beachre koncentrálódik, így nem sok mindenn lesz amit érdemes számunka megnézni, illetve az eljutási nehézségek. Érdekelne a Miami Seaquarium, az egy külön kis szigeten van, de hogy hogyan lehet odajutni azt még nem tudjuk, a baj az, hogy nincs semmi infonk a városról, majd lesz valami, kidobja majd a gép.

Be is burkoltuk a Hooters kajákat. Szép mennyiség meg kell, hogy mondjam, igazi amerikai étel :) Western barbecue burgert és csirkés Philly Cheese Steaket rendeltün. Mindkettő saláta ágyon volt, mellé egy hatalmas adag spirál sültkrumplit kaptunk, nagyon design. A kiszolgálás is első fokú :)

Írva: 2009.04.04 ~ 00:45 (Miami idő: 04.03 ~ 18:45)
- feltöltve a blogra: Miami idő: 2009.04.02., 18:45
- írta: slates

Egész napos túránk remélhetőelg befejeződött. Belőttük az internetet a szobába, szóval nem kell kuncsorognunk sehol sem free wifiért. Kinéztünk ma Miami Beachre és megnéztük a következő szállodánkat. Busszal megyünk ki, elég hosszú volt az út kb. 40 perc. Ott van aztán igazi élet. Jelenleg, így este 7 előtt is még közel vagyunk a 30 fokhoz, napközben ez még több volt.  Megnéztük a Doubletree Surfcumber szállásunkat amit vasárnap veszünk birtokba. Egész korrekt, egyből a homokos parton. Itt sajnos Miamiban, a Belvárosban nem lehet mit csinálni szerintünk, nincsenek olyan dolgok amiket megnéznénk, illetve egy van a Seaquarium, de bonyolult kijutni és $40 körüli az ára. Ahogy látom nézettségünk is csökkenni fog, mert nem nagyon tudunk miről írni,  de azért megpróbálunk.
Este gondolkodunk egy buliban, de most mondja be az időjárás, hogy pár órán belül erős esőzés, vihar várható. Meglátjuk. Igazból vasárnap könnyebb lenne mert közel leszünk a nagy szórakozó helyekhez. Vajon vasárnap is van buli, így az amerikai tavaszi szünetben, amikor a legtöbb fiatal lemegy délre?

Tettünk fel pár képet Miami Downtownról, de majd holnap teszünk fel többet, egyszerűn ma többet járkáltunk és videóztunk mint fényképeztünk volna. Igazából csak azért, hogy megkezdjük a Miami szekciót a flickr-en. Jah, videókat ne várjatok, nincs kedvünk tömöríteni és feltöltögetni. Majd otthon megvágjuk és feltöltjük egészben, HD minőségben. Eddig 2 óra (16GB AVCHD) anyag van csak NY-ról. Miamira jelenleg fél - egy óra (4GB) anyag lesz (terv szerint), annyira nincs itt semmi különleges ;)

Címkék: időjárás miami ml miami beach

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mrs.BRaMo 2009.04.04. 00:38:01

Én már a 12. napot várom :) Addig is érezzétek magatokat nagyon jól!!! :) :*

bela35nj 2009.04.04. 08:05:42

vigyázzatok a floridai sorozatgyilkosokra.annyi van mint a nyű.