Mivel utazzunk az USA-ban... (2. rész - vonat)

Vonat

Ha csak élvezni akarjuk az életet meg a látványt, én azt mondom üljünk vonatra. Elnézvén így is 1 nap lesz az út Miamiba, de legalább látunk valamennyit, ha nem is mindent.

Wow. Komolyan mondom úgy érzem, hogy Magyarország jobban el van látva vasúttal mint ez a kontinensnyi ország. A keleti-part vonatcége az Amtrak. Megy egy pár vonat le Miamiba, alig 100 dolláros áron. Igaz, az csak ülőhelyre jogosít, azaz hátrahajthatod az ülést és ennyi a max. Szép. És utazol 1 teljes napot. Na persze elérhetőek az extra szolgáltatások is, mint például a hálókabin, pontom 300 dolláros áron. Meg vannak ezek veszve, 400 dollár egy teljes napi utazásért. Ebből bérlek 1 hétre kocsit.

Azért a kinti InterCity meg sem közelíti a mi hálókocsival is ellátott IC szerelvényeinket. A 400 dollárért kapsz egy 2 férőhelyes szobát, saját mosdóval és wc-vel. Az üléseket lehajthatod, és ágyat tudsz belőle csinálni, sőt a másik ágy a falból kihúzható és emeletes ágy lesz belőle. Kapsz étkezést, tiszta ágyneműt és törölközőt, szappant és fürdőkészletet, zuhanyzó a kocsiban van, ásványvíz, Housekeeping szervízt (leágyazás, beágyazás, kávék) saját szabályozású klímaberendezés, olvasólámpa, és elektromos aljazat, hogy tudd tölteni mondjuk a laptopodat.

Azt hiszem a legmegfelelőbb eszköz a repülő lesz.
Mindjárt nézek is valamit jó áron.


BRaMo megjegyzése: a vonat olyan mint kocsival az autópályán, csak a vonatot nem Te vezeted és kötött pályán halad. Bár ez egyértelmű volt, hogy egy amerikai nem vonattal utazik, lásd a nagy hollywoodi filmekben és sorozatokban. Kisebb távolságokra jó a vonat, ha nincs kocsid, de ilyen nagyokra inkább a repülő.

 

Címkék: vonat intercity amtrak

A bejegyzés trackback címe:

https://projectusa.blog.hu/api/trackback/id/tr100953448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.