Veszélyben a Bahamák

Rohamosan fogy az időnk, már csak 20 nap és kezdetét veszi a Project USA 2009 Live!. A szállások már meg vannak, még kisebb módosításokat végzünk, hogy a lehető legjobbat találjuk meg. Minden eddig lefoglalt és lefoglalásra váró szállás napi többszöri ellenőrzés alá van vetve, soha nem tudhatjuk mit hoz a sors és el is érkeztünk történetünk kulcspontjához.

A nap 24 órájában folyamatosan rajta lennék a témán. Nem volt ez másképp ma reggel sem, munkába menet a buszon mobiltelefonom segítségével mondom ránézek mi újság a 2A projectünkkel (hogy mivel? :D - BRaMo), azaz a kirándulás a Bahamákra.

Project 1. A legelső, eredeti tervezésünk. Project 2. Új helyszínek New Yorkban (Waldorf, Millenium), Project 2A - Kiegészítés Bahamákra. Jelenleg a Project 3A van előkészületben, változások a dátumokban ill. szállásokban Miamiban. - slates

("óh..." - BRaMo)

A Discovery Cruise Line Stay N Cruise csomagja a hajó úton kívül szállást is tartalmaz, nagyon kedvező áron. Így szerettünk volna mi is menni, foglalni még ráérünk címszóval, mindig van hely. Kevesebb, mint 1 hónappal a lehetőség előtt, nincsen már hely a szállodában. Persze a hajótársaság legalább 5-6 szállást ajánl, de kétségkívül a Sheraton Grand Bahama Our Lucaya Resort szálloda a legjobb ezek közül. Közvetlenül a tengerparton terül el, saját úszómedencéje is van, megannyi jól és szépen felszerelt szoba, de sajnos erről lecsúsztunk, úgy tűnik.

Mivel vízummal még nem rendelkezünk, ezért lefoglalni sem tudjuk, illetve nem érdemes a szállást - amit csak a hajóval együtt tudsz - mert ha nem kapjuk meg, akkor buktuk azt az összeget, ugyanis legfeljebb 7 nappal előtte lehet lemondani a csomagot. Így sajnos egy lépéssel eltávolodtunk ezen álmunktól, de nem adjuk fel, mindent megteszünk a cél érdekében. Reméljük egy vagy két nappal előtte lévő helyek nem fognak betelni és akkor egy kisebb átütemezéssel még New Yorkból befoglalhatjuka  szállást és hajót.

Ha a szállás elfogyna, de vízumot kapunk, akkor az egynapos Fun Day Cruise-ra fizetünk be, azaz reggel megyünk és még aznap este haza is jövünk. Ez esetben sürgősen kell találni valami jó szállást Miami Beachen, valahol mégis csak érezni kell a Beach Feelinget :)

Címkék: előkészületek vízum hajó miami beach bahamák sheraton

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.